Idag åt jag lunch med mamma på Kungshallarna, det var riktigt gott. Fick även lite femhundra kronor för mitt ID-kort som jag ansökte om igår, dock kostade det bara fyrahundra kronor, så jag fick en hundring på köpet!
Jag har även lyckats skjuta upp att boka tvättstugan under allt för lång tid och straffet för det fick jag igår när jag faktiskt tog mig ner till tvättstugan. Den nästa lediga tiden är nästa vecka, på tisdag. Jag har inga underkläder kvar... Eller nu har jag, för jag kom på att jag hade kvar pengar på mitt presentkort hos HM som jag fick när jag fyllde år, så jag köpte ett tre-pack kalsonger...  Tror de var gröna, blåa och orangea. Haha, orangea. <3

Jag sitter och pratar om Vanilla Coke med EmilyLosa, vilket inte alls är bra för jag blir så jävla sugen på det då. :( Jag tror hon är min själsfrände för vi verkar älska Vanilla Coke minst lika mycket haha.

Har för övrigt spelat igenom DLC:n The Shadow Broker på Mass Effect 2 sen jag kom hem från jobbet, som en uppvärmning inför trean som SLÄPPS IMORGON!! Orkar inte med hur taggad jag är på att få spela det. <3
En tråkig sak är dock att jag först nu insett att jag inte är nöjd med min spelgenomgång med FemShep vilket suger av den anledningen att FemShep är så JÄVLA COOL i trean. Så jag får helt enkelt köra om serien sen när jag klarat ut trean. LIKE THAT'S A BAD THING! <3



 

Ge mig morgondagen NU! <3