Vaknade idag halv sex redan. Det har hänt flera gånger denna vecka att jag vaknar innan klockan ringer. Vad händer? Börjar jag faktiskt bli utvilad om nätterna? Helt fantastiskt! Jag fortsätter gärna på det spåret. Jag är dock lite orolig inför sommartidsbytet, när är det egentligen? Jag måste googla det.

Det var en ganska normal dag på jobbet idag, det är fortfarande väldigt lugnt. Men så är det ju vid slutet av månaderna, sen den 1:a blir det kaos igen och mycket att göra. Men det är roligt också, då går dagarna väldigt fort vilket såklart är bra. Det enda man tänker på när man har tid att tänka är att man vill sluta så att man får njuta lite av den underbara vårsolen som äntligen har kommit. Jag har bara lust att rulla runt på en gräsplätt hela dagarna.

Just nu sitter jag och chattar lite på facebook med Ronja som har varit väldigt svår att få tag på under de senaste veckorna. Men det är ändå förståeligt, vem har det inte stressigt inför studenten liksom? Jag minns i alla fall hur jag hade det även om själva projektarbetet som brukar ta upp mest tid var väldigt slappt för min del.

Jag ska alldeles strax börja laga mat också, både middag och lunch till imorgon. Vanligtvis brukar jag äta först och sedan ta en paus innan jag lagar nästa måltid men det har jag inte riktigt tid med ikväll då jag ska på Saras studentskiva senare och Eva kommer hit strax efter nio för att byta om här då hon inte hinner åka hem emellan. Jag har även ångest över vad tusan jag ska ha på mig. Temat är "karaktärer" och min första plan var överklassnytt, men Alex den jäveln bangar på min idé. :( Ångest...