Jag har precis lagat middag för ikväll samt lunch till imorgon! Är så jävla grym att jag multi-task:ar allt i ett!
Haha jaja, nog om hur jävla bra jag är. Det var gott att få i sig mat och jag kommer njuta rejält vid lunch imorgon också eftersom att det blir kyckling. <3 För er som inte vet så älskar jag kyckling över allt annat, typ. Gjorde lite pasta som tillbehör, slängde i en klick creme fraiche chilli/paprika och en majsburk. Så jävla gooooooott!

Nu tänkte jag faktiskt dra iväg till Skanstull och sätta mig på Playz för att lira lite LoL. Ska även se om jag kan kommer in på SWTOR då jag skapade ett nytt konto igår. Har ju ett konto sedan tidigare men som tyvärr blev spärrat efter att jag råkade skriva in fel svar på en security question, och för att återaktivera kontot måste man ringa in till deras kundtjänst i Storbritannien och jag har ingen större lust att ringa dit via mobilen då det inte heller fungerar genom Skype utan att man måste betala någon slags premium.

Det är riktigt skönt att det är fredag imorgon, men samtidigt lite sorgligt. Insåg idag att det bara är lite mer än en vecka kvar på Arbetsförmedlingen och hur jävla sorgligt det känns. Jag trivs enormt mycket på den arbetsplatsen och även om jag är riktigt taggad på att få jobba på Skansen i sommar så kommer jag ändå att sakna AF väldigt mycket. Om jag inte kommer in på någon utbildning i höst lär jag höra av mig till AF igen och se om jag inte kan få en praktik där igen, fast denna gång på "riktigt" då. En kollega på jobbet började faktiskt som praktikant på AF och hon är ju handläggare nu, så då borde väl jag också kunna få praktisera och bli cool!