Kom hem för en timma sen ungefär, är helt slut. Trött, seg och hungrig. Jag behöver laga mat till imorgon också, men jag orkar verkligen inte göra det just nu. Jag har ingen energi i kroppen alls känns det som.
Helgen har hur som helst varit trevlig, trots att den spenderats på Gotland. De som känner mig vet att det inte är mitt favoritställe på jorden (vilket är en stor underdrift) men det var väldigt trevligt att få träffa släkten igen och umgås med mina kära kusiner, det är så sällan vi alla är samlade allihopa.

Igår hölls begravning för farmor och det var jobbigt för många att ta farväl, men det var en väldigt vacker samling. Hon var älskad, min kära farmor. Under minnesstunden åt vi smörgåstårta och pratade om gamla minnen med varandra med ett mycket fint bildspel som farbror Anders hade gjort i ordning innehållande bilder från våra finaste stunder med farmor. Runt fyra-tiden åkte vi hem då vi skulle äta middag med Andreas och Erika. De tog såklart med sig barnen så det var en hel del lekande med dem. Pappa sa att det var min träning inför att bli morbror, eftersom att Therese snart ska föda. Jag hoppas den ungen blir snäll och normal... Jag tänker inte byta blöjor.

Mot kvällen blev jag upphämtad av Adam för att möta upp resten av kusinerna för en utgång i Visby. Vi satt kvar på Friheten en stund där de hade ätit middag innan vi rörde oss mot Surfers där vi stannade till för resten av kvällen/natten. Vi hade det väldigt trevligt tillsammans och jag träffade även på Rasmus och Piddi en kort stund, samt en gammal klasskamrat från högstadiet som jag inte träffat på fem år.

Nu sitter jag här hemma och har som sagt ingen energi, men jag måste äta lite innan jag ger upp för dagen och slänger mig i sängen. Jag kommer förhoppningsvis att kunna ladda upp lite bilder från helgen inom kort. Jag tog inte så många själv men några lär säkert dyka upp på facebook inom de närmsta dagarna och då kan jag sno dem därifrån. Nå ja, godnatt gott folk!