Kom hem för en liten stund sedan efter att ha umgåtts med Thowe ett par timmar. Jag tror att senast vi sågs så var det oktober, så det var ett tag sen. Det var väldigt trevligt att träffa henne igen, precis som alltid. Vi promenerade från mig mot centralen, vidare till gamla stan och götgatan där vi stannade till för att äta lite innan vi fortsatte mot skanstull och gick förbi vår kära gamla skola där vi satte oss på en av bänkarna som på den gamla goda tiden och gottade oss i solen!

Nu har jag plockat fram kycklingen ur frysen för att låta den tina tills Gustav kommer hit vid sex-tiden. Det blir en man-date ikväll med god mat och lite alkohol, han är även supertaggad på att vi ska gå över gatan till Nivå 22 senare ikväll, haha. Jag förstår inte varför eftersom att alla vet vad för sorts ställe det är, men han verkar vara så inne på det just för att det är över gatan bara. Jag vill hellre dra till Skeppsbar...

Nu ska jag städa upp lite i lägenheten, typ ta itu med disken och all jävla skit som ligger på borden i allrummet. Jag borde egentligen damma av, dammsuga och torka golven och hela köret men jag orkar verkligen inte det just nu. Är inte alls på humör för att städa! Men en snabb runda med dammsugaren blir det nog ändå...

Ska försöka att ta lite bilder under kvällen också för att ha något att lägga upp här. Har blivit så löjligt dålig på att fotografera nu för tiden, förr var det lättare att komma ihåg av någon anledning. På återseende!