Bra dag idag.
Just nu sitter jag och lyssnar på LIGHTS album Siberia som är väldigt mysigt, det passar den fantastiska vårkänslan som jag fått en dos av. Det har varit varmt idag och när jag slutade jobbet så kände jag för att promenera hem istället. Träffade roligt nog på Alex T på rådmansgatan, så vi stod och snackade i några minuter.

Jag åt nyss middag och väntar just nu på att höra av från Pauline. Hon ringde igår och talade om att hon äntligen flyttat hem igen från London, goda nyheter! Vi hade tänkt att ta en promenad och prata ikapp redan igår kväll, men bokade om det till idag istället. Hon slutade jobbet för 10 minter (edit: 25 minuter) sen, så hon ringer säkert snart.

Jag har inte spelat Mass Effect 3 idag vilket dock gör mig väldigt ledsen... Är typ helt besatt. Jag kommer inte hinna spela något senare ikväll heller då jag ska upp tidigare imorgon än vad jag brukar. Jag har en intervju på Skansen kl. 08.30 och som tur är så gäller även mitt SL-kort imorgon också (hädan efter får jag promenera till jobbet och köra på sms-biljett om jag ska någonstans långt bort).

Har nu precis pratat med Pauline och komist nog ville hon boka om igen. Så nu blir det Mass Effect 3 resten av kvällen istället! Tråkigt dock att inte få träffa henne, men vi ska ses till helgen.