Nu har Sara åkt iväg på semester, vilket betyder att jag och Jennie mer eller mindre får klara oss själva i butiken tills hon kommer tillbaka. Jan är visserligen där också, men han har så mycket att göra inför öppningen av nya butiken så han är mest i bakgrunden och svarar på riktigt svåra frågor.
 
Dagen gick fort förbi hur som helst vilket såklart var skönt. Mot slutet fick jag gå till posten för att lämna ett paket innehållande en sax som ska på slipning åt en kund. Dock lyckades de klanta sig och skickade den som vanlig post när den skulle skickas som rek, så de bad oss ringa kundtjänst och göra en reklamation. Jävla strul. Hoppas paketet kommer fram ändå utan några problem och att vi slipper en massa problem då kunden ska ha saxen på måndag igen. 
 
Sitter just nu och kokar potatis samtidigt som jag försöker äta min middag som är alldeles för varm för att kasta i sig. Snart borde en kompis komma hit också, men hennes mobil är död så är lite svårt att kolla med henne då.
Funderar på att gå och lägga mig redan vid tio ikväll, har märkt att 6 timmars sömn inte räcker för att jag inte ska känna mig som en zombie när jag går upp. Börjar väl bli gammal...