Vaknade imorse av att jag var alldeles kladdig. Och jag vet vad ni tänker nu, era snuskiga kåtbockar. Jag är ledsen att göra er besvikna men det var inte sperma. HUR SOM HELST så vaknade jag av att jag var alldeles kladdig i större delen av ansiktet och bröstet och upptäckte ganska snabbt att det berodde på näsblod. Det är ju inte så ovanligt för mig så jag är ganska van, men det var ganska mycket denna gång. Jag försov mig dessutom vilket gjorde att jag verkligen fick stressa för att hinna med att duscha, kasta de blodiga sängkläderna i tvätten och äta.

Jag kom cirka tio minter sent till jobbet men som tur är så gör det inte så mycket då DS öppnar först kl. 10 vilket betyder att vi varje morgon har en timma på oss att "förbereda oss" inför dagen. Jag och Bernt (vaktmästaren) började genast med att skriva upp alla ID-nummer på datorerna och skrivarna för att sammanställa alla och även för att sedan märka dem då det uppstått en del problem med att hitta rätt skrivare för alla sökande. Vi märkte varenda datorskärm med vilken skrivare de skulle skriva ut på och ändå fick jag minst 20 frågor under dagen om varför det inte funkar att skriva ut. Suck... Människor måste lära sig att läsa.

Just nu sitter jag och äter middag, ska strax åka till Kringlan för att repa. Jag kan inte minnas när vi repade senast och då är det verkligen illa. Emergenza är ju om knappt 2 veckor, helt sjukt! Måste kränga biljetter som bara den. Om det är någon som läser det här och är intresserad av att köpa en: hör av er!