Det har varit en ganska händelselös helg måste jag säga. Vaknade i fredags och kände fredagspeppen, svårt att inte göra det när man slutar vid halv 1 liksom. Kommer hem, käkar lite lunch och börjar höra av mig till lite folk för att se om man kan hitta på något. TOTALDÖTT. Det slutade med att jag satt hemma och lökade hela jävla dagen/kvällen. Gick och köpte chips, dipp och pepsi max och tjockade mig. Sen ringde Alex (tack och lov) och kom över en stund för att snacka guzzar. Det var nice.
 
Igår hände det inte så mycket heller. Spelade lite LoL under dagen, segade galet. Mot kvällen mötte jag upp Sebbe, Mikko och Agnes + entourage. Vi satt och krogade i några timmar men jag var ganska otaggad. Soft att komma ut med satt ändå och skrev med Elena hela tiden, haha. Kom hem, såg någon skön rulle från 87 med James Belucci och somnade sen runt halv 4. 
 
Idag har jag dumpat mina sista flyttkartonger i grannens förråd då jag inte har ett eget. Kartongerna har stått i mitt kök sen jag flyttade in för 2,5 år sen och det är helt löjligt skönt att ha blivit av med dem. Städade ur lite lådor och skåp också, fann då en gammal födelsedagspresent från Ronja. En teckning av oss som hon ritat, och på baksidan står det "Jag älskar dig". Snacka om flashback. Saknar henne så sjukligt mycket. Fy fan. Typiskt att sånt alltid händer på söndagar också. Det är verkligen deppdagen nummer 1.
 
Den kommande veckan kommer att vara krävande. Vi måste inventera hela sortimentet till slutet på månaden så vi ska stanna kvar efter klockan 5 varje dag för att jobba några extra timmar med inventeringen då vi inte hinner med det under dagarna med alla kunder och beställningar. Kommer bli två hårda veckor. Som tur är får jag släppa loss lite nästa helg då det är Rockbitch Boat-kryssningen! Ska bli jävligt roligt. Samma dag (lördag) så är det även dop för min underbara systerdotter Kajsa, och jag ska bli gudfar! Så måste även köpa en doppresent i veckan, får lön först på torsdag... Stress!