Har haft en ganska lugn och trevlig helg. Igår kollade jag ikapp de avsnitt av Glee och Grimm som jag missat, sen åkte jag till Hägerstensåsen för att mysa lite med Kim och Hera. Vi kollade på The Breakfast Club och Horrible Bosses, hon hade inte sett någon av dem!! Skam. Känns som att jag inte hunnit med så mycket i helgen då jag sovit cirka 12 timmar varje natt vilket har varit otroligt välbehövligt.
 
Idag har jag börjat spela in en ny vocal cover samt ätit middag hemma hos mamma med syrran, Mårten och Kajsa.
Nu sitter jag här hemma igen och känner mig väldigt nerstämd, som vanligt haha. Såg fram emot att träffa en kompis till helgen som jag försökt få tag på i typ 4 månader nu, men hon ska tydligen iväg då. Känner mig inte alls prioriterad och även fast jag vet att det är sån hon är så gör det ont, kan inte låta bli att känna mig "oönskad", haha. Jag ska nog lägga mig i sängen snart och försöka sova, det är lika bra. Godnatt.