Nu har jag åter igen varit superdålig och inte uppdaterat bloggen, jag ber om ursäkt. Jag har flera gånger nästan gjort det men i slutändan bestämt mig för att jag inte orkar ändå. Jag är dålig som sagt.

HUR SOM HELST så har det hänt lite grejer sen senast! Det är vecka sen vi spelade på Debaser Slussen nu i Emergenzas semifinal. Vi gick all-in denna kväll och hade samma dag hämtat ut vår första order av merch innehållande 50 st t-shirts. Det var helt sjukt att se dem i fysisk form, kändes som att man kommit någon vart helt plötsligt. Hur som helst så satte vi upp vårt lilla merchbord i början på kvällen för att fresta alla människor som var där.



Sådär såg det ut. Taggad_kille_91. Under kvällen lyckades vi sälja allt som allt 32 ST T-SHIRTS. Det är mer än hälften på första kvällen, helt sjukt! Jag förstår dock att folk passade på när vi hade vårt specialpris för just kvällen, endast 100 kr (annars 150 kr). Det var ju meningen att det skulle få folk att inte kunna stå emot erbjudandet men jag trodde faktiskt inte att vi skulle sälja så himla många så snabbt! Glad överraskning.

Själva spelningen var för övrigt AWESOME, det kändes nästan som att man vore ett stort och känt band. Det var sådan himla energi i publiken: folk sjöng med, moshade och krigade. Vi fick till och med vår första stage-dive! Vi kände oss otroligt uppskattade och jag känner faktiskt att vi på riktigt har "fans", något jag aldrig riktigt kände med An Everlasting Eclipse, tyvärr.

Det var många bra band denna kväll och vi var dessutom det enda riktigt hårda bandet, jag tror det var ett annat som hade lite skrik i någon låt men inte alls i samma skala som vi har. Vi var därmed lite nervösa över hur vi skulle lyckas få de andra bandens och "deras" publiks röster. Vi gjorde tydligen någonting rätt i alla fall, eftersom att vi kom på första plats även denna deltävling. TACK SÅ HIMLA MYCKET! Magiskt. Bara magiskt.

Vi spelar därmed i Stockholm-, Sverige-, och Nordenfinalen den 27 maj, en söndag. Är galet jävla pepp och måste sälja alla biljetter vi bara kan. Jag tror på det här, på oss. Vi ska fan till Tyskland, jag har bestämt mig. Så om du som läser detta faktiskt råkar vara någon utomstående så får du jättegärna köpa en biljett av mig!
(Mina kära vänner som läser det här har faktiskt inget val än att köpa en biljett).