Nu har jag åter igen varit dålig på att uppdatera, men det får helt enkelt bli ett lite tjockt inlägg ikväll.
I söndags spelade Mikko in det sista av basen på låtarna till EPn och härnäst blir det sånginspelning. Tyvärr så är Sebastian sjuk även om han är på bättringsvägen. Jag har också börjat känna mig lite småkrasslig i halsen vilket inte bådar gott eftersom att vi spelar på Debaser nästa vecka också. Det blir hur som helst en helhelg i Huddinge och vi får se hur mycket sång vi lyckas spela in. Jag ser hellre att Sebastian får vila så att han presterar bra på Debaser och då får vi helt enkelt börja med mina sångpartier.

Börjar bli riktigt nervös inför Debaser också, det är ju semifinal i Emergenza och vi har knappt sålt biljetter alls. De flesta siktar på att köpa en samma dag eftersom att det är löning då vilket gör att jag blir lite extra stressad. Men det brukar inte vara några problem eftersom att man alltid (vad jag vet) redovisar pengarna efter att man har spelat. Får hoppas bara att folk inte bangar i sista sekunden, det är så jäkla tråkigt när det händer.

Är sjukt trött idag och har varit det hela dagen. Jag var på Klara Södras studentskiva igår vilket var sjukt roligt. Nästan lite för roligt med tanke på att jag var hemma typ kl. 3 och gick upp vid kl. 8 för att jobba. Men det gick bra, det var väldigt lugnt på jobbet idag vilket gjorde det ganska långtråkigt till och med. Efter jobbet hade vi möte inför Mayday Moshpit och fick ta itu med en del problem som dykt upp. Men vi löste det ganska bra tycker jag och kommer att göra ett bandsläpp inför helgen. Är galet pepp på årets festival och det är inte långt kvar nu!
Kom hem för cirka 2 och en halv timme sen och kastade då i mig en gudomlig måltid bestående av kålpudding. Mammas kålpudding. <3

Nu är jag trött och strax börjar Scrubs så då ska jag slänga mig i sängen och dö. Ska försöka komma ihåg att uppdatera imorgon också! Godnatt på er.