Fredagsmys hemma hos syster i Årsta. Väldigt mysigt och behövligt med lite syskontid bara vi två, det blir lite svårt sen när min lilla systerson/dotter kommit till världen. Det är inte långt kvar nu, bara en månad ungefär. Ska bli spännande och jag är väldigt glad för Therese och Mårtens skull, de har sett fram emot barn så himla länge.
Vi har hur som helst spenderat kvällen i soffan med Big Bang Theory, godis och chips och Twilight: Breaking Dawn. Vi hade tänkt att se den på bio väldigt länge men fick aldrig tid och nu har den ju redan kommit ut på blu-ray och dvd, så vi hyrde den istället. Den var... ja, Speciell. Fy faaaaan vad sjuk Bella ser ut att vara i den. Helt stört.
Nu sitter jag i gästrummet i deras superawesome bäddsoffa som jag själv en vacker dag ska införskaffa. Kostar bara 10.000 kr... Men sjukt värt det! Skulle passa perfekt i min lägenhet. Min nuvarande säng tar ju upp en hel del plats och den är inte direkt sittvänlig om man ska vara ett gäng och kolla på tv, då har jag bara min fåtölj. Men om jag hade en sån bäddsoffa som Therese och Mårten har skulle det problemet vara löst, för det är en riktigt snygg och bekväm soffa - som också är en riktig säng. Inte bara en enkel madrass eller något som man "drar fram" eller så, utan en riktig jävla säng. Sjukt bekväm är den. Är nog lite kär. <3