Livet rullar på ganska bra nu. Trivs som fan på jobbet, så jävla skönt att ha en stadig inkomst igen. Kul att kunna leva lite liksom. Måste börja fundera ut vad jag ska köpa för julklappar snart då vi snart är i mitten av november. Vart fan tog året vägen, haha. Fyller ju år snart till och med. Funderar på att samla ihop lite fina vänner som känner för att fira mig och dra ut, förmodligen Skeppsbar. <3 Fyller visserligen år en torsdag, men en dag för sent gör ju inget!
 
Köpte gymkort i fredags också och idag var jag och tränade för första gången. Kändes bra att komma igång med det igen då det inte blev av mycket i sommar tyvärr, dumt av mig. Men nu ska jag köra på med konditionen så får vi se om jag utvecklar det senare. Tänker bara springa till att börja med då det är det jag vill fokusera på.
 
Fick improvisera fram en middag idag också, hade börjat steka falukorv och vattnet kokade när jag inser att jag inte alls har makaroner hemma som jag trott. Söker förtvivlat igenom mina skåp och hittar till sist lite ris. Slänger i det i kastrullen och söker sedan igenom kylskåpet efter något att "krydda till" maträtten med - hittar min favorit creme fraiche: paprika/chilli. Slänger i den med falukorven och lite matlagningsgrädde på det. Slutresultatet blev typ en light version av korvstroganoff, haha. Smakade helt okej i alla fall.
 
Nu insåg jag precis att jag måste handla frukost, så jag får avsluta här. Hej då Alex (du är väl den enda som läser)!