Jag är grymt besviken på mig själv för att ha övergett min blogg så länge. Tanken var att efter förra inlägget så skulle jag ladda upp bilder från nyårsafton, men jag har än idag inte hittat min sladd till kameran vilket såklart är ett problem. Så tyvärr - inga bilder från nyår. De var ändå inte många.

Nu ska ni få en snabb och fet uppdatering om mitt liv (skoja bara).
Jag har för tillfället en visstidsanställning på självaste Arbetsförmedlingen som jag fick tack vare min nuvarandra handläggare. Jag trivs helt sjukt bra och önskar att det vore mer än bara två månader. Jag står på entréplan på AF Stockholm City där jag tar emot kunderna och hjälper dem med inskrivningsprocessen och vid eventuella frågor som jag faktiskt kan svara på. Det är ett riktigt intressant jobb måste jag säga och jag kan ärligt talat säga att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att vilja jobba som arbetsförmedlare. Det trodde jag då aldrig att jag skulle säga.

Det finns egentligen inte jättemycket mer feta nyheter i mitt liv, så jag tänkte faktiskt avsluta detta inlägg och istället ladda upp lite random bilder inom några minuter. Ciao!