Det har varit en bra dag idag. Kom för en stund sen hem från första repet på väldigt länge, känns bra. På söndag är det även dags att börja spela in gitarrerna för den kommande EP:n... Är helt löjligt taggad.

Arbetsdagen flög minst sagt förbi, speciellt efter lunch. Var även på en kort intervju för ett sommarjobb på Skansen under arbetstid (fuck yeah) eftersom att vi hade rekryteringsträffen hos oss. Får se om det blir något, de skulle antagligen höra av sig nästa vecka. Jag hoppas dock ännu på att få jobba kvar på AF... Vi verkar ju vara så sjukt uppskattade, så varför inte förlänga vår anställning då om vi nu behövs så mycket?

Insåg dock idag att mitt SL-kort går ut nästa vecka, och jag är inte ens i närheten av att ha råd med ett nytt. Så jag ska nog börja promenera till jobbet några veckor, tills jag har råd med det igen. Ska kolla på torsdag hur lång tid det tar exakt att gå från jobbet till min dörr så att jag kan räkna ut när jag måste gå upp. Det är drygt att jag blir av med sömn, men har man inte pengar så har man inte pengar. Det är ju dock positivt med lite motion!

Nu ska jag äta en macka och sen lägga mig i sängen och glo på Scrubs, för när Scrubs börjar så är det läggdags!
Så godnatt!