Hela min vecka är typ förstörd. Eller okej, det var att ta i. Men idag känns det som att det är tisdag när det bara är måndag. Det har varit en stressig dag på jobbet och det kommer att bli stressigt imorgon också. Det märks verkligen att det börjar närma sig julen, butikerna bokar helt sjukt mycket saker just nu och vi kommer inte längre hinna med allt varje dag vilket betyder att vi får sikta på det som har prio... Okej, fy fan vad tråkigt det här måste vara att läsa.

Jag ska duscha om någon minut bara, Angelica ringde mig för en stund sen och är på väg hit nu. Vi ska dricka lite öl och uttrycka vårt hat mot hennes chef! Jag är för övrigt otroligt hungrig och har ingen aning om vad jag ska äta och självklart så har jag inte färdiga matlådor heller vilket innebär att jag måste fixa i ordning några inför veckan. VILKET SUGER.

För övrigt så har jag fått min första "riktiga" lön nu, då jag bara fick ungefär hälften senast! Känns helt otroligt att ha så mycket pengar på kontot, haha. Jag undrar hur snabbt jag kommer att vänja mig vid fast inkomst. Alex tipsade mig om att skriva upp en lista över alla saker jag vill köpa/lägga pengar på vilket jag gjorde i lördags. Den är redan uppe i 65 saker... Känns bra, haha. Vågar inte riktigt räkna hur mycket pengar allt kommer kosta men kommer säkert räkna på det någon dag ändå.

Ja ja, nu ska jag duscha!