Schysst dag igår på jobbet, diggar verkligen den nya rutinen vi fått på interna. Fick dock veta att vi behöver jobba söndagen den 23 oktober vilket inte är så kul, men lite mer pengar skadar väl inte! Efter jobbet fick jag skynda mig hem för att byta om och fixa inför LTSBs första "spelning" som ägde rum vid vår replokal. Det var ju inte direkt en riktig spelning med tanke på att vi knappt bjöd in folk, men tre band spelade inklusive oss själva och det var riktigt roligt att spela - dock hördes tydligen inte någon sång vilket så klart var trist.

Efter spelningen åkte vi i bandet + några sköna människor till Mikko för att dricka och umgås. Det var mycket trevligt men jag var helt löjligt trött efter att ha jobbat och giggat och ville mest bara sova, haha. Sonia var dock helt bestämd på att gå in på Anchor på vägen hem och då jag inte hade mitt legg med mig fick jag inte komma in, lol. Jag bad henne att höra av sig när hon var på väg hem men hon har inte hört av sig idag heller så jag hoppas att det värsta som hänt är att hon ligger bakis och sover.

Ikväll är det en liten återträff med människorna från sportscamp, dock är jag fortfarande trött och seg idag och funderar faktiskt på att hoppa över det. Min syster frågade mig precis om jag ville ta en buss till dalarna för att umgås med henne och Mårten då jag inte kunde följa med dem när de åkte dit igår (de har en stuga där tillsammans med Mårtens familj som de nu ska sälja och det här var sista chansen för mig att besöka den) men jag skulle vara framme runt åtta och jag vet inte hur pepp jag är på en lång bussresa, jag borde dessutom se till att städa och laga mat imorgon... JAG VET INTE HUR JAG SKA GÖRA! Vi får se.



Jag tänkte för övrigt ladda upp en "dagens outfit" också med min utstyrsel till spelningen igår. Det roliga är dock att direkt efter att jag tagit bilden så bytte jag om och tog inget nytt foto... Men ni får det första ändå bara för att ni gillar att kolla på foton tagna i spegeln.