Jag hatar söndagar, det finns inget bra med dem förutom att det är en ledig dag. Men även fast det är en ledig dag så är det även sista lediga dagen och måndags-ångesten börjar bubbla upp.

Just denna söndag har varit sjukt seg och jobbig då jag inte gjort något ALLS, vilket inte var planen. Jag hade bokat tvättstugan och planerat att städa lägenheten och framför allt diska, men jag har inte gjort något av det. Jag hade även tänkt att spendera större delen av dagen med att spela tv-spel men inte ens det har jag gjort. Vad är det för fel på mig!?

Jag för helt enkelt trösta mig med att gårdagen var riktigt trevlig. Jag var hemma hos Sebastian och som vanligt diskuterade vi bandet och skrev på lite musik tillsammans. Mot kvällen drog vi mot Fridhemsplan för att se våra vänner spela live på Coppersfield och roligt nog träffade vi även på halva bandet på tunnelbanan! Det var en hel del folk där vilket var roligt att se, för jag vet hur hemska krogspelningar kan vara. Men som tur är så hade dem publik som var närvarande och faktiskt stod längst fram och röjde till musiken! Med andra ord så var det en kväll med bra musik och väldigt trevligt sällskap.

Nu ska jag duscha och sen ta och avlida i sängen då jag ska upp klockan 6 imorgon som vanligt... Godnatt (om det finns någon som läser den här bloggen, haha)!