Som ni kanske märkt så har det inte blivit så mycket uppdateringar under denna vecka. Anledningen är att jag har varit förkyld med en härlig dos feber och därmed har jag inte riktigt haft orken till att blogga heller. Men nu mår jag mycket bättre och känner därför att det vore dags att skriva lite!

Det jag har ägnat mig åt under veckan är i stort sett att sova, dricka té och spela Monster Hunter.
Igår var jag dock utanför dörren i mer än fem minuter då jag mötte upp Maria på stan för att äta ett mål mat och gå på bio. Vi bestämde oss för att se nya Svensson Svensson och den var faktiskt riktigt bra! Jag var lite skeptisk måste jag erkänna men eftersom att hon ÄLSKAR svenska filmer och däribland Svensson Svensson så kände jag att jag kunde ge det en chans eftersom att jag faktiskt också gillar tv-serien och första filmen (jag brukar annars inte ge svenska filmer en chans). I väntan på bion så promenerade vi runt i stan och pratade en massa vilket var väldigt trevligt!

Idag ska jag få besök av Mattias som är en arbetskollega! Vi började samma dag på jobbet och har blivit goda vänner sen dess och då vi båda har ett vackert intresse för tv-spel så har vi bokat in en speldag för idag. Han kommer förbi om cirka två timmar och då ska vi spela lite spel (no shit)!
Det vi har planerat att hinna med är: Resident Evil 4, The Legend Of Zelda: Twilight Princess, Guitar Hero 5, Street Fighter IV: Arcade Edition och Super Smash Bros. Melee.

Nu ska jag spela lite Monster Hunter innan han kommer hit! Jag kanske gör ett inlägg senare också med lite bilder om ni har tur. ;D