Har inte varit en så händelserik dag idag faktiskt, fick dock mina arbetsbyxor idag! Det var nice, nu väntar jag bara på tröjorna också. Det var en ganska lugn dag på jobbet och vi behövde inte stressa allt vilket var skönt.
Efter jobbet åkte jag hem för att äta lite snabbt innan jag åkte vidare till replokalen i Trollbäckens Centrum för att ha ett sista-minuten-rep innan vårt lilla "gig" imorgon som kommer att äga rum på just Kringlan där vi repar!

Vi har inte promotat alls och det är egentligen mer ett "öppet rep" än en spelning, men det ska hur som helst bli kul! Eftersom kommer vi att dra ihop en fest hos Mikko också vilket jag ser fram emot väldigt mycket också.

Jag har för övrigt seriös ångest över vad jag ska ha på mig imorgon och på Angus Carnage Party som då är vårt "officiella" första gig. Fast har typ redan bestämt mig för vad jag kommer att ha på mig imorgon... Om det inte vore för att jag måste laga mat snabbt nu innan jag ska sova så hade jag lagt upp bilder på olika outfits!

Det får bli till Angus istället, för nu måste jag laga mat.