Igår var det fredag, veckans BÄSTA DAG!! <3 Jag älskar fredagar. Jobbet gled på sjukt smidigt verkligen, jag fick i princip bara plocka till Solnas butik hela dagen men det var skönt och tiden gick ändå som sagt fort!
Efter jobbet skyndade jag mig direkt till centralen för att möta upp Mikko, Elias och Sebastian för att åka till Uppsala. ROADTRIP!

Yersinia skulle spela tillsammans med några andra band i och med att Yersinia nyligen släppt en ny EP. Jag tycker synd om våra medresenärer på tåget, vi var otroligt högljudda och snacka en jävla massa skit om saker och varandra, haha.

"YOU'RE NOT THE ONE TO CALL ME A FAGGOT, I'M NOT THE ONE WHO ALMOST HAD SEX WITH A GUY YESTERDAY!"
Hahahahaha, Mikko <3



Spelningen var soft och det var ett band som var så himla coola att se, de heter Lay Down Your Guns och kommer från Jönköping. Det var helt kaos, de slängde runt med sina instrument hur som helst och sångaren hoppade ner i publiken och skrek folk i ansiktet med 2 millimeters mellanrum, det var underbart!

Efter spelningen drog vi tillbaka till Stockholm för att äta (matkoma lol </3) och sen drog vi förbi Lion Bar en liten stund där vi mötte upp några andra. Dock blev det inte så långvarigt och jag var väl hemma vid två kanske.
Bra start på helgen i alla fall!

Ikväll ska vi ses igen för att gå på Coppersfield (precis vid mig!) på Fridhemsplan och se mina kära vänner i This Is Not A Game Of Who The Fuck Are You spela, kommer bli awesome!