Idag har jag jätteont i fötterna! Vi hade superstressigt innan lunch på jobbet men fick istället sjuuuukt lugnt efter lunch. Vid tre var vi redan klara för dagen med allt som skulle skickas så vi fick istället se till att städa på lagret - rensa kartonger, sopa golvet osv. Helt okej dag ändå.

Efter jobbet åt jag en fin middag på McDonalds innan jag åkte till Kringlan för ett sista rep innan Angus Carnage Party som är nu på fredag! Jag läste igår att den där profeten Camping förutspått jordens undergång just på fredag. Det är säkert för att kvällen kommer bli så JÄVLA BRA!

På tunnelbanan hem insåg jag att jag behövde handla och självklart hade Daglivs precis stängt när jag väl var framme vid Fridhemsplan. Jag lämnade därmed gitarren hemma och tog skyndade mig sedan till Rådhuset där Ica har öppet till 23. Såg för övrigt en helt stört lång kille när jag klev av tunnelbanan. Han måste ha varit närmare 2,10 cm lång!

Nu har jag nyss duschat och ska alldeles strax gå och lägga mig. Skulle verkligen behöva massage känner jag... Någon frivillig?! Jag kommer för övrigt eventuellt lägga upp bilder imorgon på mina uttänka outfits till Angus som jag funderar över. "FAN VAD KUL!" tänker ni då. Eller?