Jag vaknade vid fyra i morse och var såklart vettskrämd av en jävla dröm. Det jobbiga var också att innan jag vaknade till helt så var jag i ett halvsovande/halvvaket tillstånd vilket gav mig panik. När jag äntligen vaknade startade jag genast igång TVn och något halvtaskigt komediprogram på TV 4 Komedi för att tänka på annat.
Som tur är har jag glömt det stora hela av drömmen nu, så jag behöver inte oroa mig över att jag ska tänka på det ikväll när jag ska sova i alla fall.

Gårdagen var trevlig i alla fall. Jag och Mattias spelade inte lika mycket som vi hade planerat men hade lika trevligt för det. När vi skulle se på film fick vi även sällskap av Angelica en stund. Vi såg på Bad Teacher och jag var nog den enda som skrattade hela tiden. Jag är så lättroad...

Idag ska jag äta middag med mamma klockan sex och tills dess ska jag nog spela Monster Hunter, för det äger.