Hade en helt okej dag på jobbet idag, morgonen öppnades ett möte om att vi kommer att behöva jobba en söndag framöver samt ett schema till oss som jobbar på interna! Schemat är asbra och jag är supernöjd, det innebär i stort sett att vi får lite mer variation på arbetet och defintivt mer struktur!

Efter jobbet skulle jag ha mött upp en vän från Gotland som är här en snabbis, hon ska vidare till Australien imorgon för att bosätta sig där. Tyvärr fick hon förhinder så vi kunde inte ses vilket är jättesynd, vi har inte setts på säkert ett år och nu ska hon då flytta långt åt helvete. Roligt för henne dock!

Istället köpte jag två tunnlar till mina öron då jag kommit upp i 12mm, yay! Haha, det har fan tagit sin tid.
Åt även middag hos min syster och slökollade lite på tv innan jag gick hem för en stund sedan. Har nu precis duschat och måste nu fixa matlåda inför imorgon och sen är det dags att sova!

Ni som läser min blogg (typ Alex och Eva?) får gärna komma med förslag med vad jag kan skriva, haha. Alex är ju cool och skriver recensioner sisådär en gång i månaden, vilket kanske vore kul att göra också.

Nåja, god natt!



Fick idag även veta att Daryl, en kille som jag träffade då mitt band spelade upp i ett seminarium genom FUSE på Fryshuset har dött. Vi hade bara pratat ett fåtal gånger, men han var verkligen en grym kille. RIP