Jag bestämde mig för att jag inte vore ett gott sällskap enligt sportscamp-kriterier ikväll och har istället köpt en biljett mot Dalarna. Min buss går om cirka 50 minuter och jag kommer att vara framme 19:40 där syrran och Mårten kommer att hämta mig. Jag ska göra mig redo så fort det här inlägget är publicerat, ska antagligen köpa lite chips eller godis som vi kan njuta av ikväll när vi glor på tv eller spelar monopol. Jag kommer att vara hemma runt fem imorgon och får se till att laga mat och städa lite då.

Har för övrigt lyckats "spräcka" mitt högra öra, töjde för snabbt och aggressivt och har nu fått betala priset. Jag bytte från 12 mm till 10 mm för att örat ska få andas lite, det känns redan bättre kan jag tala om. Jag vill dock ha min 12 mm tunnel i högra örat också till Angus, men vi får se om jag hinner tills dess... :(

Nåja, nu ska jag som sagt göra mig i ordning. Ha en trevlig lördag, ni som läser!