Det var otroligt segt att komma upp i morse, då Sebbe sov över här blev det i så mycket sömn då vi kom i säng först vid 1-tiden. Hoppade snabbt in i duschen så fort jag lyckats kliva upp ur sängen och hade sedan en trevlig frukost och tog mig tillsist mot jobbet! Vi hade en ganska stressig dag, det var otroligt mycket att plocka och registrera idag som skulle skickas till Sveavägen och vi fick gå på lunch en kvart senare för att vi skulle bli klara. Samma sak hände mot slutet av dagen och vi blev tyvärr inte helt klara (dock bara några få grejer som inte registrerades) men det kommer vi göra imorgon bitti istället.

Efter jobbet åkte jag hem och har mest tagit det lugnt. Jag funderade en stund på att ta mig tid och ork att dammsuga men det var ju helt förgäves. Därav detta inläggs titel! Kvinna sökes.

Åt för en stund sen en snabb middag bestående av två hamburgare och just nu håller jag även på att laga lunch inför veckan (kyckling med ris) vilket ska bli en skön omväxling från makaronerna jag åt hela förra veckan + idag...

Jag börjar känna mig trött nu också vilket är skönt, jag kanske får ordentlig sömn i natt då. Jag tror att jag ska spela lite på Guitar Hero 5 innan jag går och lägger mig dock, är väldigt sugen på att spela det!