Har haft en riktigt trevlig måndagskväll faktiskt. Tanken var att jag skulle besökt syrran direkt efter jobbet för lite middag och för att hämta räkningar och lite annat men hon visade sig vara svår att få tag på. Angelica kom hit runt halv sju och då delade vi på en öl och snackade om allt möjligt, precis som vanligt. Mitt i allt hamnade vi i en gigantiskt nostalgi-trip när jag talade om att jag lyssnade på ett gammal töntigt demoband från Stockholms-trakterna som tydligen fortfarande lever och vi började diskutera kring detta band. Det fanns en låt som vi båda älskade av någon okänd anledning men vi kunde inte komma på vad den hette! Så vi började söka hej vilt över youtube för att hitta just den låten! Det tog sin tid men till sist fann vi den! Haha, ååh den är så dålig. Jag tänker inte ens länka den.

Vid kvar över åtta (tror jag) åkte Angelica hem och jag tog mig till min syster för att till sist äta middag. Jag segade kvar där ett tag och kollade på TV innan jag drog mig hemåt. Nu har jag nyss öppnat ett e-sparkonto och betalat elräkning och telefonräkning. Känner mig lite lagom vuxen sådär. Nåja, det är en dag imorgon också! God natt.




Mina kompisar är snyggare än dina!