Ja, nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera. Jag har läst någonstans om en app för blogg.se för att kunna blogga via mobilen, men det verkar bara vara till iPhone. Hur jävla dåligt är inte det!? Jag är en upptagen man och skulle verkligen behöva en sådan app... Jag får helt enkelt dra en kort sammanfattning av de senaste dagarna!

I fredags gick jag upp klockan 5 vilket tog emot riktigt mycket, men det var nödvändigt för att jag skulle kunna gå en timme tidigare från jobbet och hinna med att åka hem och sedan direkt till Aggregat för soundchecken inför Angus Carnage Party. Kvällen var riktigt grym, är så otroligt glad. Dock gick den alldeles för fort, speciellt vår speltid. Vi upplevde tyvärr en hel del strul med vårt ljudkort så större delen av musiken försvann till och från (även mickarna strulade så sången hördes inte heller hela tiden) men publiken var helt underbar och peppade ändå och hade energi och röjde! Efter kvällens slut och allt var ihoppackat åkte jag och Alex hem till mig för att dumpa av våra grejer och äta en välförtjänt hamburgare som jag bjöd honom på. Vi fick sällskap av en äldre kvinna som hette Lena som talade om för oss att hon skulle hänga på söder följande dag.

Jag fick sms från Kristine som inte var så sugen på att sitta hemma och jag föreslog att hon skulle slå följe med oss till krogen och möta upp resten av bandet + några till vilket hon gjorde. Ett internskämt senare och en jävla massa skrattande så befann vi oss på Hellströms med resten av gänget. Vi var väl där i kanske en halvtimme innan de stängde stället och vi bestämde oss för att åka hem och sova, haha.

Igår tog jag och Alex det mest lugnt, vi var först hemma hos mig innan vi tog en tur till 4sound då han ville provspela en gitarr. Efter det åkte vi hem till honom där vi åter igen chillade galet och jag drack 8 dl pucko som jag hade köpt på Willys. Runt middagstid rörde vi oss mot Skogås hem till Eva (och hans mamma lol :D) för att äta en japansk middag som Eva så duktigt förberett i hundra år. Det var gott. Jag och Alex spelade även Alfapet och åt godis (GODIS!). Vi åkte hem runt halv tio då jag grät i floder över att behöva gå upp klockan 6 för att jobba följande morgon.

Vilket lämnar oss vid idag, då jag gick upp klockan 6 och grät i floder över att jag gick upp klockan 6. Väl på jobbet var det ganska chill och jag var hemma redan vid 5 idag. Har dock inte ätit någon middag än, men den är på g nu. Jag får lön imorgon. Är taggad. <3