Empyreal är en sjukt bra låt av bandet Sylosis, från deras senaste platta som jag ÄLSKAR.



Trots att det är måndag känner jag att jag har haft en bra dag! Vaknde imorse likt en zombie, inget ovanligt med det. Kom till jobbet och spenderade de första timmarna med att plocka varor som ska skulle skickas till svea och göteborg. Helt plötsligt var det lunch, SJUKT NICE. Älskar när tiden går snabbt <3

Efter lunchen gick det minst lika snabbt och innan jag hann kolla på klockan och känna mig rastlös så var det dags att gå hem! Väl hemma tog jag faktiskt tag i disken också och jääääävlar vad nöjd jag är över det, haha. Det blev så rent och fint, städade till och med spisen, hoho! Lagade mat för kvällen och lunchen imorgon och har nyss duschat efter en springtur! Jag tog ju en paus från springandet eftersom att jag åkte på en liten förkylning med tillhörande halsont, men nu den är över så får jag ju springa igen! Kände även när jag nästan var klar med min vanliga runda så kände jag att jag lika gärna kunde springa en stund till då jag inte var särskilt trött. Så idag blev det 35 minuter vilket jag tycker är nice liksom. Så nu är målet 35 minuter tre gånger i veckan! Kan nog bli bra det här.

Nu ska jag strax sova, ska dock kolla lite på en låt som Sebastian skickade mig idag och se om jag inte kan skriva lite på den... Nå väl, jag skriver säkert mera imorgon!