Då var det söndag igen och jag är som tidigare nämnt inget fan av söndagar. Mer tänker jag nog inte tillägga angående det. Gårdagen var hur som helst väldigt trevlig! Jag var framme i Smedjebacken halv åtta efter en helt okej bussresa. När vi var framme vid den fina lilla "stugan" så fick jag i mig lite mat och sen spelade vi (jag, syrran, Mårten och mamma) monopol!

Idag har vi mest tagit det lugnt framför TVn. Jag roade mig med att bläddra igenom en bok om havets historia, haha.
Jag har dock varit på ett ganska dåligt humör hela dagen då jag hade jobbiga drömmar under natten och jag kan inte riktigt glömma en av dem som stod ut.

Nu är jag i alla fall hemma och nu tänkte jag laga middag alldeles strax. Jag tror att jag kommer spendera resten av kvällen med att kolla på först Community och Vampire Diaries och sen även Awkward som jag började kolla på igår! Riktigt rolig serie, jag rekommenderar den!