Vi hade fått in sjukt mycket beställningar från svea imorse, över 500 produkter. Som tur va så fick vi hjälp av Micke och Joel för att hinna med allt vilket vi gjorde utan att behöva stressa sönder i sista sekund innan lunchen.
Efter lunchen var det väldigt lugnt och allt flöt på väldigt smidigt tills vi hittade en vagn som någon idiot inte hade markerat och helt plötsligt så hade vi en hel pall till att göra! Fattar inte. Hur som helst så var det lugnt, vi hann med det gott om tid också och blev klar tjugo i fem.

Innan jag åkte hem från jobbet köpte jag även ett trådlöst tangentbord i litet format för att jag är så himla lat av mig och skulle vilja kunna sitta i fåtöljen och ändå leka med datorn när jag har den kopplad till TVn. Så nu kan jag göra det!

Strax innan sju mötte jag upp Sebastian vid medis för att käka på McDonalds vilket var helt sjukt gott då jag var så löjligt hungrig. Efter att vi ätit promenerade vi till Café 44 för att se när Elias spelade med sitt andra band. Detta betydde såklart att vi inte repade ikväll vilket jag tycker är tråkigt, men förhoppningsvis blir det av på torsdag i alla fall! Nu ska jag strax försöka sova. Får väl se hur det går.




På bilden ser ni hur litet tangentbordet är som jag köpte jämfört med laptop-tangentbordet!