Sjukt bra rubrik på detta inlägg känner jag, liksom relevant. Har inte riktigt haft ork eller tid till att sätta mig och försöka skriva något vettigt här då det inte har hänt så mycket vettigt under veckan, men jag har i alla fall en del att skriva om!

Först upp är kryssningen förra helgen med mina kära vänner Alex, Eva och Staffan. Jag orkar tyvärr inte gå in i världens detalj på vad exakt vi gjorde, men några saker vi gjorde var i alla fall att sjunga kareoke, umgås med trevligt folk, fika i Riga och kolla på band som spelade (vilket känns lite som en självklarhet då det var hela grejen med kryssningen - en enda stor konsert med 30 band). Jag vill åka till Riga snart igen och fika på det supermysiga cafét vi hittade, det var helt enkelt bara så awesome.

Förutom kryssningen så har den andra mest händelserika händelsen (vilken fantastisk mening detta blir!) varit konserten som jag var på igår. De som spelade var Machine Head, Darkest Hour, Bring Me The Horizon och Devildriver. Människor som jag umgicks med där var Sebastian, Fredrica, Lisette, My och Stefan från stockholmsbandet Pray For Locust som jag inte alls kände igen först då han hade rakat av sitt magnifika skägg!
Hur som helst en mycket trevlig kväll, dock spelade Darkest Hour alldeles för lite och jag anser att Devildriver hade kunnat stannat hemma så att Darkest Hour kunde få mer speltid och därmed bidra till en mycket nöjdare Erik! Köpte även en tröja, bild dyker väl upp senare.

Jag väntar fortfarande på att få bilder från kryssningen från Eva och jag lovar att ladda upp dem så fort jag har dem! Nu ska jag äta middag.