Försov mig imorse också, dock inte lika mycket som igår tack och lov. Kom till jobbet typ fem minuter sent bara. På bussen på väg till jobbet såg jag en FETT söt tjej. Jävlar vad söt hon var :( Korthårig såklart... Åh, jag är svag för brudar med korta frisyrer! Kom hur som helst till jobbet cirka fem minuter sent bara.

Innan jag slutade la jag en beställning på Assassin's Creed 2 + Brotherhood och sprang snabbt in i butiken efter att jag slutat och gled sedan hem med spelen i väskan. Drog direkt vidare till trollbäcken för att äta middag med Sebastian innan det var dags för rep. Repet gick bra, dock var Mikko inte närvarande... Ganska förståeligt dock när han inte har en klok bas att spela på. Och fy fan vad min nuvarande gitarr inte vill vara med, haha. Jag är glad att jag har min nya snart. <3

Imorgon är det fredag (yay) och då får alla löning (förutom vi på webhallen då som fick det idag!). Efter jobbet ska några av oss på lite soft after work och efter det ska jag möta upp min gode vän Gustav för att dricka lite öl. :) Det kommer nog bli soft!

Nu ska jag duscha och fundera över hur jag ska träffa min framtida flickvän.
Snälla be för mig så att jag inte försover mig imorgon...