Jag har precis kollat klart på veckans How I Met Your Mother, så jävla "wtf" i slutet. Kan knappt vänta till nästa vecka. :( Har varit en ganska skön dag, fick veta runt lunch att det var frivillig övertid idag men jag tackade nej eftersom att bandet skulle repa för första gången på en månad. Det gick hur som helst bra, vi började repa på en ny låt som vi precis skrivit klart texten till som vi kämpat med ett bra tag nu. Allt som behövs är lite finslipande och såklart övning!

Imorgon efter jobbet ska jag och Samuel på möte igen med Jon angående Mayday Moshpit vilket ska bli trevligt! Efter det ska jag nog bara hem och ta det lugnt, kanske spela lite Twilight Princess då jag inte gjort det sen i lördags...
Jag har även bestämt mig för att jag ska besöka King Carlos Tattoo och prata med dem om min tatuering. Jag hoppas på att de kan komma med några bra idéer för att göra den så snygg som möjligt! Är superpepp men samtidigt livrädd för att tatuera mig, kommer säkert göra svinont.

Nu har jag inte så mycket mer att säga, så jag säger godnatt istället!