Jag lyckades försova mig imorse, vaknade klockan 8 vilket är då jag börjar. Jag fullkomligt hatar att försova mig, det känns som att hela dagen är förstörd då. Jag skyndade mig hur som helst till jobbet och kom dit 8.40. Det enda positiva med att jag försov mig var väl att arbetsdagen tog slut fortare! Vi blev tillfrågade om vi ville jobba övertid idag igen men jag tackade nej då jag hade mitt möte med Samuel och Jon, så efter jobbet var jag på Lava under mötet i cirka 2 timmar och nu sitter jag och trycker i mig lite mat.

Imorgon får jag lön och kommer därmed att köpa Assassin's Creed imorgon. Det är lite tråkigt att jag inte kommer kunna spela redan imorgon men å andra sidan så är det rep med bandet och det är inte helt fel heller! Mattias köpte ett Wii idag också, jag är otroligt nöjd och stolt! Jag har tvingat honom att köpa Monster Hunter 3 nästa månad också. <3

Jag kan inte fatta att det nästan är exakt en månad kvar till julafton, det är helt sjukt vad tiden går fort. Varje nyårsafton önskar jag mig ett bra år och att jag äntligen ska få en flickvän (haha) och året brukar alltid börja bra med att jag faktiskt träffar någon som verkar vettig. Sen skiter det sig alltid i slutändan, fy fan vad värdelöst! Men men, jag är inte bitter! Bara lite sugen på att handla på Carlings.





Bild totalt orelaterad.