Idag är det måndag. Jag är ganska trött, har inte spelat Twilight Princess idag vilket gör mig lite ledsen. Men å andra sidan så betyder det att jag får njuta lite längre av det och det är ju bra. Dock så är jag helt löjligt sugen på att köpa Skyward Sword och det hjälpte inte att jag fick bevittna gameplay:et hemma hos Nicholas i fredags... Jag har lovat min gode vän Mattias på jobbet att köpa Assassin's Creed 2 + Brotherhood nu i veckan i och med löning, så Skyward Sword får nog tyvärr vänta ett tag till... Inte för att Assassin's Creed är fy skam, jag ser väldigt mycket fram emot att spela dem också.

Något som jag också ser fram emot är att jag antagligen köper gitarren i helgen! Är så sjukt taggad, ska bli underbart att ha en ny gitarr och jag är helt säker på att det kommer att kännas ännu bättre när jag haft den i en vecka eller två, då jag har "spelat in mig" på den och så. Förutom gitarren och de två spelen så börjar det ju även bli dags för inköpande av julklappar, det vore bra att vara ute i god tid för en gång skull. Jag har bara koll på vad jag ska köpa till Nicholas och Alex, men det är även fler idéer och har inte bestämt mig för vilken/vilka än heller... Usch, jag tycker sånt är så jävla svårt.

För övrigt måste jag även nämna att mina goda vänner i Deathember släppte sin EP "A Thousand Flatlines" i helgen och den är groteskt bra. Om det råkar vara någon som läser min blogg som jag normalt vis inte pratar med och ni inte redan har kollat in deras fantastiska musik: gör det.

Deathember – A Thousand Flatlines




Nu ska jag gå över till något helt annat och seriöst vilket säkert är jättetråkigt att läsa. Men jag är lite sådär härligt deprimerad och har varit det ett tag nu. Jag saknar verkligen kärlek, så mycket att det gör ont ibland. Jag VET att det kommer, någon gång. Man brukar väl säga att det kommer när man minst anar det eller när man inte letar, typ. Men ärligt talat, har kärlek någonsin slagit in av att man bara sitter hemma och inte bryr sig om det? Jag tycker det är självklart att man måste leta om man vill ha det.

Nej, jag tycker faktiskt att jag förtjänar kärlek. Så kan inte ni tjejer som jag råkar träffa på hålla er borta från mig eftersom att ni ändå aldrig är intresserade i slutändan och ge plats åt tjejer som faktiskt tycker om mig på riktigt och som jag kan tycka om? Tack och hej.