Jag har mått kasst hela veckan, tjoho! Taggtråd i halsen, hosta och jobbiga nätter är en bra kombination har jag hört.
Idag har jag varit på screentrycks-kurs på Lava med Samuel, mycket trevligt och intressant! Ska nog dit snart igen och trycka lite mer t-shirtar och eventuellt en tygpåse också till min käre Sebastian som diggar sånt.

Jag är jättehungrig och håller på att laga mat just nu, men önskar egentligen att jag hade maten framför mig redan så att jag kunde dyka med huvudet ner i tallriken. Jag ska snart köpa min nya gitarr, som jag köper av Mikko. Kommer bli asnice att ha en ny gitarr, har längtat så otroligt mycket! Nästa stora inköp blir antagligen topp + låda, eller stämapparat och en noisegate... Jag har egentligen ingenting mer att säga just nu.






Enkel svart t-shirt med nytt och fint tryck!



Gitarren jag ska köpa (Schecter C-1 Hellraiser) <3