Jag är så jävla bra på rubriker.

Jag var helt löööööjligt trött imorse, ville verkligen sova i all evighet. Men trots mitt starka hat mot mig själv så gick jag upp, åt frukost och åkte till jobbet som en chef. Det var en allmänt stressig dag, svea hade beställt sjukt mycket som vanligt och Simon är sjuk så vi är färre än vanligt. Under eftermiddagen var det bara jag och Mattias vid vår station då Jonas var på uppsorteringen istället, fy fan vad stressigt det var... Helt galet.

Dock hände det något ascoolt på jobbet idag! Jag skulle plocka ett par soundtrack från Skyrim som skulle skickas till Malmö, närmare bestämt 25 stycken. De ligger minst 200 st i en låda, jag tar en random bunt och säger till Hellström:
"Hur många tror du att det här är, ungefär?" Han gissade på cirka 20. DET VAR EXAKT 25 st! Vilken jävla chef jag är.

Jag är fett hungrig. Men orkar inte laga mat. Men är FETT hungrig... Jag tror att jag ska göra några mackor. För jag älskar mackor. Måste dock köpa hem mer bröd, och mjölk... Fy fan vad jobbigt att lämna lägenheten igen. JA JA PUSS OCH KRAM HEJDÅ.