Det har varit en bra dag idag, för jag ville inte dö när jag vaknade. Jag kände mig faktiskt väldigt utvilad vilket jag tyå aldrig gör, haha. Dagen gick ganska fort fram och efter jobbet hade jag fått ett sms från Angelica där hon undrade om vi skulle ta en öl. Jag ringde genast upp henne och vi bestämde oss för att äta middag på Burger King och sen ta en öl. Dock blev det ingen öl då jag inte hade legg med mig (och Hellströms envisades med att jag var tvungen att ha det, har ALDRIG varit med om det tidigare där) utan vi har suttit hemma hos mig istället och kollat på tv och chillat.

Hon är fortfarande kvar, vilket är mysigt. Det är mysigt med sällskap för en gångs skull, det känns som att man inte har tid längre, i och med ett jobb, haha. Det är så ironiskt, utan jobb har du all tid i världen men utan pengar har du inte råd att göra något men med jobb så har du ingen tid till sakerna du nu kan lägga pengar på.
Fast nu handlar det ju inte om pengar, utan bara om umgänge... Hur som helst, TREVLIGT.

Jag hoppas att jag kommer vakna lika pigg och utvilad imorgon också, det vore skönt om jag kunde göra det framför. För alltid. Jag ska också ansöka om ledigt på min födelsedag imorgon, jag hoppas att det går igenom.




 

Hej Angelica!