Långsam dag. Stannade hemma från jobbet då jag inte mådde bra. Träffade Sofie och Gurkan en stund under dagen vilket var trevligt då det var ett bra tag sen. Mot kvällen skulle vi repa, jag var först på plats. Dock upptäckte jag när jag kom dit en vacker skylt i fönstret med texten: "Stängt ikväll, vi har personalmöte!". Jo men tack för den informationen så att vi slapp åka dit i onödan. Det var bara att gå mot bussen för att åka hem igen.

Mötte upp Sebbe i Gullmarsplan och vi åkte tillsammans hem till mig för att fylla i lite uppgifter inför mötet med Emergenza som vi har nästa vecka med bandet, då vi kommer ställa upp i Emergenza (som då är en musiktävling) i vår! Nu sitter jag hur som helst och lyssnar på ett ganska nice band, Woe Is Me heter dem. Hade aldrig hört dem innan jag såg en kompis video på youtube där han gör en vocal cover på en av deras låtar!

Woe Is Me – Vengeance - Där har ni låten han gjorde en cover på!

Imorgon är det fredag, vilket betyder helg! Direkt efter jobbet är det julfest och jag är riktigt taggad! Jag, Mattan, Simba och Jonathan har även ställt upp i turneringen som kommer att äga rum under tävlingen. Vi kommer spela Modern Warfare 3, som jag har testat lite snabbt i fem minuter i tisdags... Det blir intressant! Jag undrar vad priset är.