Ett av mina stora intressen är film och tv-serier, jag fullkomligt älskar att kolla på dem. När det kommer till film är det mest komedier och sci-fi/fantasy som jag kollar på, men en och en annan äventyr/actionfilm dyker också upp då och då. När det kommer till tv-serier är det nästan bara komedier och draman som gäller och som jag nämnde igår så älskar jag tonårsdraman. Jag har spenderat större delen av dagen av att kolla på Pretty Little Liars då jag ligger lite efter.

Det jobbiga med mitt stora intresse för dessa äckliga tonårsdraman är att det är mycket kärlek inblandad och jag blir bara ledsen när jag kollar på dem, för det får mig att sakna det så otroligt mycket mer. JAG VILL HA KÄRLEK.
Att det blir extra känslomässigt och snuttegull på film gör det ju bara värre också...

Men nu ska jag inte vara sån och ägna hela inlägget åt det här. Eller ska jag det? Jo, jag tror det.