Igår var jag som titeln hintar om på togaparty i Tyresö. Min kära vän Emilia hade dragit igång en födelsedagsfest i sin ära lite tidigare då hon inte är i Sverige när hon faktiskt fyller år. Festen hade då toga-tema, så alla var vackert utsmyckade i lakan med lite olika tillbehör. Vissa körde på bälten, andra på raggsockor. Det roligaste var nog att se hur vi killar försökte använda oss av olika knep för att hålla ihop lakanet och inte visa för mycket hud. Tjejerna var BETYDLIGT duktigare på det än vi kan jag säga!

Det var hur som helst väldigt trevligt och trots att stackars Emilia fick lite för mycket i sig och sov bort större delen av sin egen fest så hade vi andra väldigt roligt! Runt 1-tiden började de flesta sticka därifrån och vid 3 var det helt tomt. Jag sov dock kvar där då jag inte orkade åka hem så sent. Jag och Emilia vaknade runt 7 i morse och kunde trots många försök inte somna om så vi pratade istället om gårdagen och lite annat. Vi såg även på Svampbob Fyrkant-filmen som jag inte sett tidigare, fett bra haha! Jag diggade den enormt.

Sen jag kom hem har jag dock inte gjort så mycket mer, jag spelade gitarr en stund och sjöng även lite. Något jag borde göra är att laga middag (och matlåda) men jag orkar inte just nu...