Jag har äntligen blivit av med febern och huvudvärken och var därmed på jobbet idag. Snackade med chefen innan jag började då jag varit ganska orolig över min framtid med tanke på att jag har varit sjuk så mycket. Känns i alla fall lite bättre nu, har inte lika mycket ångest.

Det blev övertid idag, bra mycket längre än vad jag väntat mig. Vid klockan 5 fick vi veta att vi fick äta på Casablanca (en restaurang i närheten) för att sen börja jobba igen vid 6. Det var verkligen bra att man fick ett rejält mål mat i sig, för jag kom hem från jobbet först för en kvart sen.

Nu håller jag på att laga en snabb matlåda till imorgon och ska strax försöka sova. Är helt död i kroppen, men känner mig tyvärr inte riktigt redo att sova än. Jag gissar dock på att det kommer gå lättare när jag faktiskt lagt mig i sängen.

Snart är det Emergenza också, är supertaggad! Det är redan nästa månad, jag måste börja sälja biljetter. Vill bara få veta vilken tid vi ska spela så att vi kan skriva upp det på biljetterna också, folk glömmer ju så lätt... Det är i alla fall den 26:e januari som vi kommer att spela på Klubben, Fryshuset. ALLA MÅSTE KOMMA OCH RÖSTA PÅ OSS!
Säg till när ni vill köpa en biljett, de kostar 85 kr styck.