Idag är det torsdag (som om ni inte visste det redan) och det var en rätt soft dag på jobbet. Tre nya personer började idag och två av dem hos oss på interna. Åh, vilka n00bs de är, hoho. Men å andra sidan var vi alla likadana som dem när vi först kom dit haha, men det är lite roligt att man själv får lära upp de nya nu! JAG HAR STYRKAN! Oh wait...

Min käre vän Eva var förbi på jobbet idag också, dock hade jag inte tid att hälsa på henne (eller ens se henne) då vi hade det ganska stressigt med att hinna med allt innan slutet på dagen, men det var säkert trevligt för Fredrika!
Jag kom nyss hem och ska äta mat nu, vet dock inte vad. Efter det ska jag runka av min nya gitarr (<3<3<3<3) och sen bär det av mot Trollbäcken för ett kort rep! Vi brukar normalt vis börja repa runt 19.00 men idag blir det en timme senare istället då Sebastian varit i Örebro och tatuerat sig, så han måste hinna hem först och hämta sina grejer!

IMORGON ÄR DET GIG! Så jävla taggad. Jag kommer dock vara där senare än alla andra och missa soundchecken då jag inte kan gå tidigare från jobbet, men det blir nog bra ändå. Ska bli spännande att lira live nästan direkt med nya gitarren också, har inte ens "spelat in" mig på den än... Men det ska jag göra nu samtidigt som jag äter och sen på repet också såklart!

Jag fyller år om 26 dagar!