Har jobbat övertid i tre dagar nu, är verkligen helt utmattad. Fick inte alls mycket sömn inatt heller då jag kom hem väldigt sent. Dock är det något jag kan leva med eftersom att anledningen var bra! Vad som var mindre roligt var väl att jag efter repet stod utanför Dannes port i en timme i stormen och när jag väl ringer upp och honom och frågar var tusan han tagit vägen så har han tagit bakvägen och helt glömt bort mig... Fick en matlåda som ursäkt. Den var god.

Jag måste fixa matlåda till imorgon och jag borde även äta middag, men jag är så trött att jag inte orkar ställa mig upp. Då är det fan illa. Jag gläds åt att jag inte jobbar över imorgon, istället ska jag med bandet på ett informationsmöte infor Emergenza! Ni måste se oss spela på Klubben, INGEN kommer undan. I helgen ska jag träffa Gustav, ha ett till möte med bandet, spendera fem timmar i tvättstugan och gå på födelsedagsfest. Och jobba. PÅ SÖNDAG.

 

Jag. Orkar. Inte.


Jag är trött och seg och på myshumör. Någon som känner sig manad att komma hit och sova med mig? Jag lovar, jag är mysig att skeda med.