Vaknade imorse lite senare än vanligt och var väldigt nära på att bli några minuter sen till jobbet, men jag haxxade.
Mattan var sjuk idag vilket såklart var tråkigt, men det funkade bra ändå på internleveransen. Blev dock inte lika mycket snack som vanligt (då vi alltid brukar snacka hela tiden). Bestämde mig även för att jobba över idag då det var frivilligt eftersom att jag inte gjorde det igår. Spenderade de två sista timmarna med uppsortering vilket är så sjukt svårt, för det finns ju för fan ingen plats! Jag tycker verkligen synd om de som håller på med uppsortering varje dag, de måste glida runt som gamar på lagret och hålla koll på när packarna och vi på interna plockar så att de genast kan fylla den tomma platsen, haha.

På vägen hem satt jag med två thais från jobbet, Nok och Am. De talar inte sådär superbra svenska så ibland kan det vara riktigt svårt att förstå vad dem pratar om. Idag råkade jag verkligen ut för det, haha. Jag blev "intervjuad" av Am (som är en asskön kille för övrigt) som jag brukar bli när vi tar sällskap på hemvägen. Just idag frågade han mig helt plötsligt om jag var "pung". Jag kunde verkligen inte förstå vad han menade. Undrade han om jag var kille, om jag hade en pung? För det är väl ändå ganska uppenbart tycker jag... Men efter många omformuleringar och en stunds funderande så kom vi fram till att han frågat om jag är punk, i och med mina uttöjda öron och piercing i läpppen (antar jag). Haha, det blev så knasigt!

Nu sitter jag och smuttar på en kall cola, jävlar vad god den är. Åt nyss två hamburgare och tänkte duscha alldeles strax och sen hinna med att fixa matlåda till imorgon innan det är dags för sängen. Jag är för övrigt uppriktigt ledsen över att jag inte spelat tv-spel ALLS denna vecka. Det SUGER.