Det märks väl på mina rubriker vilken bra fantasi jag har...

Jag ville inte dö imorse heller! Bara somna om lite, hade en skön dröm. Men tog mig upp ganska snabbt ändå, åt frukost och drog till jobbet. Fick jobba med andra teamet idag, dvs. solna-uppsala-göteborg vilket var lite drygt men det funkade ändå. Denna vecka är det en massa frivillig övertid då vi precis har fått in Star Wars Old Republic men det blev ingen för mig idag eftersom att tisdagar är repdagar! Imorgon kommer jag dock jobba övertid, det är bra att passa på och ta igen lite timmar eftersom att jag varit sjuk en del.

Just nu lagar jag en enkel matlåda till imorgon, ska även alldeles komma igång med att skriva ner lite saker som jag önskar mig i julklapp/födelsedagspresent då mamma ska julhandla imorgon på sin lediga dag. Vill också vara ledig...
Det är mycket jag vill ha, men det mesta är tyvärr svindyrt så det är ingen idé att skriva upp dem till min familj och jag har verkligen jättesvårt för att komma på saker. Lär väl önska mig presentkort på Carlings och H&M typ



Nu har jag skrivit en liten lista... Fan vad jobbigt det ska vara då. Nu måste jag snabbt duscha och sen är det dags för sängen. God natt!