Nu har jag varit riktigt dålig på att skriva i bloggen, men jag har faktiskt en väldigt bra anledning till det!
I tisdags natt hade jag väldigt svårt att sova då jag från ingenstans lyckats dra på mig en hosta. När jag vaknade på onsdag morgon så var halsen öm och jag frös en del och var lite hängig. Jag tog mig till jobbet och kände hur en efterlängtad (nej) huvudvärk började krypa fram också. Under dagen blev det bara värre och värre och efter lunch visste jag inte riktigt var jag skulle ta vägen för att jag frös så löjligt mycket. Då jag har varit sjuk så mycket tidigare så bestämde jag mig för att stå ut och helt enkelt bita ihop med hjälp utav mina kära vänner Ipren och Alvedon. Direkt efter jobbet lagade jag mat, duschade och kastade mig sedan i sängen - iförd kläder. Det slutade med att jag fick dra fram ännu ett täcke för att jag inte skulle förfrysa och under nattens gång hostade jag lite till.

När jag vaknade på torsdagmorgonen var det samma veva igen, men denna gång tänkte jag vara förberedd. På med långkalsongerna och på med två t-shirtar och över dessa fleecetröjan som vi fått från jobbet. Det funkade faktiskt ganska bra, jag jag frös bara lite smått under dagen men jag kände mig fortfarande lika hängig och utmattad.

När jag vaknade igår var det dock värre och jag funderade starkt på om jag inte skulle stanna hemma. Men jag tog mig hur som helst till jobbet ändå men kände hela tiden att det var en riktigt dålig idé. Jag frös mycket trots att jag hade flera lager kläder på mig och mina vänner Ipren och Alvedon verkade inte vilja hjälpa. Efter en och en halv timme på jobbet och 3 inre organ upphostade senare så talade jag om för min chef hur jag mådde och att jag tänkte åka hem. Väl hemma fortsatte jag mitt sovmaraton och klämde även in lite Mass Effect 2. Jag önskar att jag kunnat se själv hur det såg ut, jag satt i fåtöljen med en filt + två täcken inlindade runt mig - i halsduk och mössa. Fett.

Idag mår jag faktiskt bättre, jag behöver inte ha på mig flera lager kläder och huvudvärken verkar ha försvunnit tillsammans med det mesta av febern. Det enda som återstår är hostan... Den fördömda hostan. Hur som helst så ser jag detta som en vinst, för jag tänker fan inte missa nyårsfirandet ikväll! Det kommer bli episkt.
Jag, Alex och Gustav kommer att langa en SUIT UP, käka middag på TGI Friday's (två gånger på en vecka, yay!) och sen schteka vidare till Skeppsbar för att schteka runt och vara jävligt sviniga á la "Överklassnytt".