Jag är fett hungrig. Klockan är bara sex, helt sjukt. Jag trodde klockan skulle vara typ 10. Men det är nice, då hinner jag göra... mer innan jag måste sova. Som att laga mat, och matlåda till imorgon. Har bara ett avsnitt kvar av Pretty Little Liars nu, sjukt jävla spännande. Det är tur att nästa del av säsongen börjar sändas om en månad.

Frågan är vad jag ska göra sen... Spela Assassin's Creed eller kollar på The Secret Circle. Jag har problem med att välja... Jag måste äta också och har som vanligt ingen aning om vad, trots att jag inte har mycket hemma (och aldrig har det) så är det alltid lika svårt. Jag tror dock det blir hamburgare... Snabbt, enkelt och gott. Till matlådan blir det nog... Korv och pasta. Borde tina upp kyckling så att jag kan göra en god kyckling-med-ris-matlåda till veckan. Det var ett tag sen.

Ja ja titeln förklarar min hunger, men förutom det så är det en hint om att ni borde kolla in bandet I Am Hunger om ni inte har koll på vilka grabbar de är. I Am Hunger – Indifference Där har ni min favoritlåt!